Benjamin Bunny is helemaal af en een kleine aanpassing

Ondanks de drukte van het moment heb ik Benjamin Bunny gisteren afgekregen.
Moeder is nog steeds in het revalidatiecentrum, en ik werk wegens de vakantie van collega's op wat andere tijden waardoor ik mijn dagen wat anders moet plannen. Gelukkig mag mams volgende week naar huis wat in eerste instantie nog wel erg druk zal zijn maar ik hoop dat alles binnenkort weer normaal is.

Ik heb Benjamin omringd met vlinders. Dit lapje heb ik gekocht op vakantie in het Lake District en ik vind de kleuren erg mooi bij hem passen.



Ik heb ze weer geapplikeerd de voelsprieten heb ik er later op geborduurd omdat het anders echt niet mooi werd. Ik vind hem erg leuk geworden.

Verder was ik niet tevreden over de rand om "the tailor of Glouchester" ik vond de kleuren te flets overkomen.
Ik ben toen even gaan zoeken op internet bij mijn lievelings quiltwinkel Vlijtig Liesje en vond daar een lapje met vingerhoedjes. Op naar de winkel en laat er net nog een meter op de rol zitten. Ik had zelf maar een halve meter nodig, ik neem altijd meer omdat dat weer leuk is voor andere projecten, in ieder geval meer dan genoeg om the tailor op te leuken.
Ik moet zeggen dat ik hem nu veel mooier vind met al die schattige vingerhoedjes.



Inmiddels de spulletjes bij elkaar gezocht voor het volgende figuurtje.
Dat gaat Jeremy Fisher worden. Leuk op een plompeblad zit hij te vissen.


Ik had nog een mooi lapje met libelle's ooit voor een Japans project gebruikt en ik denk dat ze erg mooi passen bij Jeremy.

Nou, ik ga maar weer gauw aan de slag. Ik laat weer snel van mij horen.

Lieve groetjes van
Wilma


15 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt zo geweldig, zou ook zo graag een paar van deze prentjes maken.. Zucht....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien ga ik in de toekomst workshops geven. Hou mijn blog maar in de gaten.dank voor je compliment

      Verwijderen
  2. Vol bewondering naar je Beatrix Potter figuurtjes zitten kijken.
    Ze zijn prachtig en het borduurwerk maakt ze helemaal af.
    Leuk dat ik je blog ontdekt heb. Groet Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat vind ik dit mooi en ja, die stof met vingerhoedjes is ook zo mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma,ja ik vind het veel mooier dan die andere was toch de moeite waard om het even uit te halen en opnieuw te doen

      Verwijderen
  4. Prachtig, zo knap dat je zoiets kan maken. Succes met de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Ineke Jeremy Fisher schiet al aardig op

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Benjamin en de Tailor of Gloucester zijn prachtig geworden.
    Heb de andere in het echt mogen zien bij Hill Top op het bankje in de tuin.
    Succes met de volgende.
    Hebben jullie een fijne vakantie gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om van je te horen.We hebben een onvergetelijke vakantie gehad. De tweede week was het weer iets minder maar dat mocht de pret niet drukken. Hoe is het met jullie mooie hondje? Leuk dat je mijn blog bezocht hebt.

      Verwijderen

Een digitale kleine workshop Amish quilts

Hallo allemaal, ik hoop dat iedereen nog gezond is en deze tijd goed doorbrengt. Mijn Amish stijl quilttop is af. Ik vindt het resulta...