Een druk weekend en recycling

Een druk weekend en recycling.

Wat begint het toch weer lekker weer te worden, een heerlijk zonnig weekend dat voor mij begon op vrijdag.

Onze Joe was aan een trimbeurtje toe dus op naar Miranda van trimsalon Does in het Brabantse land.
Hij was toch wel een beetje scruffy na 10 weken en zijn poten, daar was met de kam haast niet meer door te komen.
Maar na een pluk, was, kam en wasbeurt konden we onze vent weer fris en fruitig bij haar ophalen.

Hebben jullie dat ook weleens? Ooit begonnen aan een quilt maar na jaren ligt hij nog op het rek om af te maken en, soms weet je dat hij daar wel altijd zal blijven liggen.

Ik heb toen besloten daar maar eens iets aan te doen, ik had niet veel bijzonders meer aan kussens op de bank dus waarom geen nieuwe bestemming kiezen voor deze "ufo's"?
Na wat uithaalwerk, wat puzzelen en opnieuw in elkaar zetten de naaimachine gepakt en inmiddels 3 leuke kussens gemaakt.
Ik vindt dit in ieder geval beter dan steeds tegen die onafgemaakte lappen aan te kijken en ze vrolijken de boel heerlijk op.


Ik ben van plan om er nog meer te gaan maken maar deze week weer verder met mijn sterrenquilt.

Ik wens iedereen een heerlijke lenteweek toe zo te horen zijn de berichten heel gunstig.

Groetjes van Wilma

2 opmerkingen:

  1. Zo heb ik het laatst ook gedaan, paar kussens gemaakt. Heb nog wat UFO blokken dus er komen nog meer!😄
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk om te doen Ineke zelf heb ik er ook nog wat liggen dit zijn van die lekkere tussendoorprojecten. Dank voor je reactie

      Verwijderen

Een digitale kleine workshop Amish quilts

Hallo allemaal, ik hoop dat iedereen nog gezond is en deze tijd goed doorbrengt. Mijn Amish stijl quilttop is af. Ik vindt het resulta...