Best wel trots!

Het was hard werken de laatste weken.
Iedere week precies plannen wanneer er de nodige uurtjes aan de Pride and Prejudice quilt  gewerkt moest worden. Zo'n planning werpt zeker zijn vruchten af.


 Vervolgens moesten de randen nog op de juiste manier aan de quilt worden gepuzzeld.

Een hele klus die mij de nodige hoofdbrekens heeft gekost. Maar de moeite waard!

Even op de vloer uitspreiden en kijken hoe het wordt.
De hoeken doorquilten en dan de bies aanzetten.



Ondertussen werd ook onze tuin nog opgeknapt



Ja, die begint ergens op te lijken!

En hadden we onze lieve, komische, gezellige teckel Catootje van onze achterburen te logeren.
Zij zorgde zeker voor de komische noot!

Catootje in haar lievelingsmandje, eigenlijk bedoeld voor een kat maar op haar manier past ze er ook in, wel lekker luchtig met het warme weer!

En dan eindelijk, na maanden hard werken is hij klaar!
de Pride and Prejudice quilt.


Ik heb zojuist het patroon geschreven, morgenmiddag de lesbrief maken en dan kunnen we weer het land in om workshops te gaan geven.

Voor info over de workshops:

Vlijtig Liesje Tienhoven
Bossche quilts en Meer den Bosch
Quiltshop Leur  Etten-Leur
Aljona Schagen
Quiltstudio Het Gooi Eemnes
De Dijkquiltster Ouderkerk aan den IJssel
en
Morgen hoop ik ook bij Quilt it & Dotty in Overloon nog een workshop te plannen, hou Dorry's site maar in de gaten.


Dat was het weer voor nu en ondertussen ben ik al weer aan het broeden op een volgend ontwerp.

Hartelijke groetjes van

Wilma

2 opmerkingen:

  1. Prachtige quilt heb je gemaakt hoor en je tuin word netjes weer..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Een digitale kleine workshop Amish quilts

Hallo allemaal, ik hoop dat iedereen nog gezond is en deze tijd goed doorbrengt. Mijn Amish stijl quilttop is af. Ik vindt het resulta...