Expositie special

Zoals beloofd een special over de expositie die we op 23 en 24 maart met 4 vrienden/familieleden gaan geven.
Mij is gevraagd ook mee te doen. Ik voelde mij natuurlijk zeer vereerd en over 2 weken is het dan zo ver.


Hier boven 1 van de prachtige werkstukken die mijn nichtje Mieke heeft gemaakt, een schitterende schaal.

Hier onder nog wat foto's van het atelier waar Nel, Mieke en Peter veel van hun mozaïeken maken, dit zijn echt geen beginners maar ervaren kunstenaars, wat een prachtig werk en mooie kleuren.




Ook zullen er schilderijen tentoongesteld worden helaas heb ik daar geen foto's van maar des te groter de verrassing als je komt kijken.

Het zal een feest van kleuren worden en, mocht je geïnspireerd geraakt zijn en zelf ook eens met mozaïek aan de gang willen gaan, Peter geeft workshops. Als je www.exto.nl in typ en zoek op Peter de Keijzer, dan vindt je informatie. Helaas lukt het mij niet om in mijn blog naar de website door te linken.

Van mijzelf is o.a. de Beatrix Potterquilt te zien


en mijn geheime tuin.




Hier nog even de adresinformatie


Wij hopen op jullie komst en natuurlijk staat koffie of thee voor jullie klaar!

De hartelijke groetjes van
Wilma

2 opmerkingen:

Een digitale kleine workshop Amish quilts

Hallo allemaal, ik hoop dat iedereen nog gezond is en deze tijd goed doorbrengt. Mijn Amish stijl quilttop is af. Ik vindt het resulta...