Vroeg onderweg

En gisteren was het zo ver, de workshop bij Quilt it & Dotty. Het is een aardig stukje rijden van Vleuten naar Overloon dus vroeg onderweg.
Niet erg hoor want ik wist dat het weer een leuke dag zou worden en al meegalmend met de kerstliedjes op Sky radio, the Christmas station was ik er eigenlijk zo.

Al snel hing er een gezellige sfeer en ging iedereen lekker aan de gang met het maken van Jemima Puddleduck



Ook aan de inwendige mens werd goed door Dorry gedacht. Koffie met lekkers en een heerlijke lunch.We kwamen niets te kort.


Er werden weer echte kunstwerkjes gemaakt.


Iedereen vond het leuk om te doen


Heel veel variatie in lapjesgebruik met mooie resultaten


Leuk, al die verschillende shawls die Jemima omgeslagen krijgt




Zowel de cursisten als ik gingen eind van de middag weer met een voldaan gevoel naar huis toe
en thuis stond er een echte verrassing op mij te wachten.
Erwin zou voor mij koken en dat had hij geweldig gedaan. Een heus 3 gangen diner heeft hij mij voorgeschoteld. En toen we het voorgerecht ophadden, gevulde peer uit de oven met geitenkaas en walnoten dacht ik dat het wel leuk was om het eten op de foto te zetten dus helaas, het voorgerecht was al opgesmikkeld, daar heb ik dus geen foto van.
maar wel van de cote de boeuf met trostomaatjes uit de oven


En de appel banaan crumble met een heerlijk kopje koffie en slagroom.

Het was super lieve schat.
O, en ik had de dames nog beloofd een foto te plaatsen van de sneeuwpopspeld die Erwin gemaakt heeft. Hier is hij.

Wil je nog meer van zijn werk zien klik.

Ik wens iedereen weer veel lees en kijkplezier en tot de volgende keer.

Groetjes van Wilma

12 opmerkingen:

  1. Een heerlijk verwen-dagje dus, want ondanks dat je de workshop gaf, was het vast genieten!En het sneeuwpopje-speld ziet er geweldig mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een heerlijke dag, ik heb genoten

      Verwijderen
    2. Bonjour,j'adore la couette BEATRIX Potter
      Je suis en France,je ne peux pas venir aux cours
      Serait il possible d'acheter le kit ou le cahier d'explications ?
      J'en serais tellement heureuse si cela était possible
      En espérant que vous pourrez me répondre emmelyne.wandji@gmail.com
      Merci beaucoup

      Verwijderen
  2. Wilma, ik zag in de zijkolom van je blog, mijn oude blog nog staan. Die bestaat inmiddels niet meer, je kunt die verwijderen en deze nieuwe plaatsen


    https://inekehube.blogspot.com

    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit toch allemaal leuk. Fijn dat het zo'n geslaagde dag was. En die Erwin....ben er maar zuinig op. Groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het was weer zeer geslaagd en ik ben erg zuinig op Erwin hoor, dank voor je reactie

      Verwijderen
  4. Zaterdag was ik toevallig in de winkel en heb je quilt gezien. Het is een plaatje, wat een details. En die lunch van Dorry........ njam!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Judith,en ja, Dorry is echt een leuke prinses, het was voortreffelijk

      Verwijderen
    2. Ik zie nu dat er een stomme fout staat in mijn reactie Judith, ik bedoel natuurlijk dat Dorry een Keukenprinses is.

      Verwijderen
  5. Bonjour ,j'aimerai faire votre jolie couette Beatrix Potter
    Je suis en France et ne peux pas venir aux cours
    Puis je vous acheter les explications et le cahier svp
    J,espère que vous me répondrez je serai tellement heureuse
    Merci
    Bien Cordialement

    BeantwoordenVerwijderen

Een digitale kleine workshop Amish quilts

Hallo allemaal, ik hoop dat iedereen nog gezond is en deze tijd goed doorbrengt. Mijn Amish stijl quilttop is af. Ik vindt het resulta...