Nog even volhouden en...... het loopt als een trein.

Druk druk druk, de Beatrix Potterquilt is nu voor 3/4 doorgepit.
Vandaag ga ik Mrs. Tiggy Winkle doorpitten.  Ja, het is een hele klus maar ik geniet iedere dag weer van de leuke blokken.


Lastig is wel dat ik niet zulke sterke nagels heb, ik vertelde in mijn vorige bericht dat ik de aunt Becky weer ben gaan gebruiken en dat scheelt heel veel voor de vingers van mijn linkerhand. Het gaat als een speer alleen kreeg ik een volgend probleempje, de nagel van de duim aan mijn rechterhand begon behoorlijk te slijten, de naald schuift er natuurlijk telkens langs en dat ging niet goed.
Oplossing......................................................................


Ik heb een kunstnagel op de duimnagel geplakt, een beetje in model geknipt en de kunstnagel slijt niet door het naaldje die er telkens langskomt. Probleem gelukkig opgelost.

Volgende week vrijdag ga ik de eerste masterclass geven bij Vlijtig Liesje en de voorbereidingen zijn klaar. De werkboekjes en patronen zijn geprint en ik heb er heel veel zin in.



Inmiddels heb ik ook data afgesproken bij Bossche quilts & Meer, ik ben 2 weken geleden bij Wietske langs geweest in haar beeldige quiltwinkel in het centrum van Den Bosch, haar enthousiasme was aanstekelijk en we hebben direct wat data kunnen prikken. Heb je interesse kijk dan even op haar website. Wietske heeft inmiddels ook Quiltshop Leur in Etten-Leur warm kunnen maken voor mijn project en ook met Monique van Quiltshop Leur heb ik inmiddels wat data kunnen prikken. Heb je interesse, kijk dan even op de website van Quiltshop Leur.

Nou, dat was het weer voor nu, ik ga nu weer verder met doorpitten.

Tot de volgende keer en de hartelijke groetjes van
Wilma

2 opmerkingen:

Een digitale kleine workshop Amish quilts

Hallo allemaal, ik hoop dat iedereen nog gezond is en deze tijd goed doorbrengt. Mijn Amish stijl quilttop is af. Ik vindt het resulta...