Heerlijke Paasdagen en Broderie Perse.

Heerlijke Paasdagen en Broderie Perse.

Het waren heerlijke Paasdagen, de eerste dag heb ik mams, schoonmama en schoonzus op bezoek gehad. Ik heb voor hen een lekker Paasdiner gemaakt en het was erg gezellig.

Er was gelukkig ook nog voldoende tijd om heerlijk met mijn quilt bezig te zijn.
Ik heb vorig jaar november de workshop Broderie Perse van Ingrid van der Harst-Govers gedaan.
Zo leuk en het geeft zoveel inspiratie.
Inmiddels heb ik al 2 blokken af en ben nu aan de volgende bezig.
Vorige week in Rijswijk heb ik leuke stof met flower fairies gekocht die ik in dit blok gebruik.

Na een beetje schuiven, passen en meten is dit de opzet geworden


Ik vind het leuk om bij ieder blok een gedichtje of gezegde te schrijven en dan in te borduren. Dat komt omdat ik deze blokken een beetje op "Poesie plaatjes"vindt lijken.

Ergens ooit in de jaren 70 heb ik een aantal van die flowerfairies boekjes kunnen kopen en daar staan leuke gedichtjes in.

Met een heerlijk glaasje Tokkelroom met een enorme toef slagroom er op heerlijk zitten prutsen.
Veel beter dan dit wordt het niet!




Erwin heeft voor mij nog een paar stempels gemaakt. Ook die ben ik nog even gaan uitproberen.



Ik heb voor deze stempels nog een paar leuke ideetjes voor een volgend project maar dat zal waarschijnlijk nog wel even duren. Eerst mijn Broderie Perse blok af en dan weer verder met de blauwe sterrenquilt ................Ik zou willen dat een dag 48 uur had 😊.



Iedereen de hartelijke groetjes van Wilma.


2 opmerkingen:

  1. Prachtig! En de eerste stempel is schitterend!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Ineke, ik heb trouwens geprobeerd op jouw blog een reactie te plaatsen maar dat wilde niet lukken. Bij deze dan maar, erg mooi en lieve kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een digitale kleine workshop Amish quilts

Hallo allemaal, ik hoop dat iedereen nog gezond is en deze tijd goed doorbrengt. Mijn Amish stijl quilttop is af. Ik vindt het resulta...