Wat een geweldige week!

Soms heb je van die weken waarin alles eigenlijk leuk is. Dit was zo'n week met een gouden randje.
Ten eerste wist ik hoe ik verder moest met mijn quilt om de lege stukken op te gaan vullen.
En heel gek, het kwam 's nachts in een droom, gelukkig kon ik het mij de andere dag nog herinneren.
Natuurlijk!!!!! Dat was het!!!!!!
Deze schitterende tekeningen komen uit die lieve kleine boekjes van Beatrix Potter dus.......
Jemima Puddleduck vliegt weg met een deel van de tekst uit het boek.

 

De rest van de tekst staat nog op de bladzijde en Mr. Jeremy Fisher springt op de andere bladzijde het boek uit.



Zo, Dit is weer klaar, nu verder met een gieter, bloempotten met geraniums, bloemen, bramen, aardbeien en rozenbottels.

Verder is natuurlijk deze week de tentoonstelling van het Quiltersgilde in de Grote Kerk in Alkmaar.
Afgelopen woensdag ben ik daar naartoe gegaan met mijn moeder, heerlijk samen een dagje uit.

Tevens was ik nieuwsgierig hoe de ansichtkaarten van mijn quilt geworden zijn. Want mijn quilt was hiervoor uitgekozen, een hele eer!




Gisteren nog een heerlijke ochtend gehad bij het Quilterspalet in Den Haag. Wat een leuke winkel, Aardige gastvrije dames en een prachtige collectie stoffen, patronen en boeken.
Daar gaf Bonnie Sullivan een leuke kerstworkshop. Zoals jullie weten ben ik een enorme fan van haar werk en heb ik regelmatig contact met haar via facebook, onder andere om toestemming te vragen voor het afdrukken van de ansichtkaarten van het Quiltersgilde omdat dit natuurlijk haar ontwerp is.



Wat een geweldig leuke vrouw, vriendelijk en heel enthousiast. Ik kreeg ook nog de kans om haar mijn Beatrix Potter quilt te laten zien. Ze vindt hem erg mooi worden en ze nam er foto's van.

O ja, ik ben jullie natuurlijk nog een foto verschuldigd van het laatste figuurtje die in de Beatrix Potter quilt komt Hunca Munca.


Nou, dat was het dan weer voor deze keer.
De hartelijke groetjes van
Wilma.

10 opmerkingen:

  1. Hm geen opmerkingen staat hier boven.
    Tja het is zoooooo mooi dat eigenlijk ik ook niet meer weer wat te zeggen .
    Dikke complimenten met deze quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Christine, fijn dat je er van geniet, daar doe ik het voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhhh ik ben helemaal verliefd op jouw Beatrix Porterquilt. Wat zou ik die ook graag maken. Zo geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, hou het blog in de gaten want misschien gaat er in het voorjaar een workshop komen.

      Verwijderen
  4. Zo ontzettend leuk weer. En dan die teksten uit de boeken laten komen. Geweldig. Ik houd je blog in de gaten hoor, voor als je workshops gaat geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zie je maar, ik heb het echt gedroomd en dan kan je zien dat dromen niet nutteloos is.

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige quilt zeg van Beatrix Potter.......liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen

Een digitale kleine workshop Amish quilts

Hallo allemaal, ik hoop dat iedereen nog gezond is en deze tijd goed doorbrengt. Mijn Amish stijl quilttop is af. Ik vindt het resulta...