Wat een prachtige resultaten!

Vrijdag was de tweede dag van de Beatrix Potter Masterclass bij Vlijtig Liesje.
Ik ging toch wel wat gespannen naar de cursus toe, zou het gelukt zijn?
Hebben de dames voldoende gehad aan het werkboekje en de les die ik de vorige keer heb gegeven?

Nou, de resultaten mogen er zijn hoor!



Er is hard gewerkt. Ik was zo blij als een kind, zo leuk om alle Jemima's te zien.
Ik kreeg nog een aantal goed bruikbare tips van de dames die ik direct in mijn werkboekje verwerkt heb, hartelijk dank dames voor de inbreng want voor mij is het allemaal gesneden koek maar jullie kijken er met een frisse blik naar en dan zijn sommige dingen, die voor mij logisch zijn voor een ander dus niet altijd duidelijk.
De les hebben we besteed aan de borduurtechnieken die in de figuurtjes verwerkt zijn


En de broderie perse rand.



Een bloemetje hier, een viooltje daar, iedereen was heerlijk bezig.

Hanneke had weer voor een heerlijke lunch gezorgd en de stemming was weer erg gezellig.


Tevreden en vol nieuw geleerde technieken vertrok iedereen rond 3 uur weer naar huis.

Nogmaals iedereen hartelijk dank voor een zeer geslaagde eerste Beatrix Potter Masterclass.

Er komen nog meer data waarop ik een Masterclass ga geven houdt hiervoor mijn blog in de gaten.

Tot de volgende keer en
hartelijke groetjes van
Wilma

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige resultaten! Echt te gek, wat zul je trots zijn geweest. Dit zijn echt priegel stukjes. Super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Judith, ja het is priegelwerk ik ben bijzonder trots op de cursisten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal het een voldoening geven dat er zulke mooie resultaten zijn. Het Iets er allemaal mooi uit!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma, ik heb net je blog ontdekt. Zo leuk, de silhouetten van Pride and Prejudice EN de quilt van Beatrix Potter. Ben je van plan om de patronen ooit uit te geven? Ga je een masterclass in het oosten van het land geven? Een gezond en inspirerend 2019 gewenst! Anja Storm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anja, leuk dat je mijn blog mooi vindt. De patronen van de Beatrix Potter quilt worden uitgegeven bij de masterclass de Pride and Prejudice ga ik als de quilt af is als patroon uitgeven en ik ga daar ook workshops in geven. Wat betreft workshops in het oosten van het land, als een quiltwinkel daar interesse heeft zal ik ook zeker daar les gaan geven dus mocht je mij ergens willen aanbevelen heel graag

      Verwijderen

Een digitale kleine workshop Amish quilts

Hallo allemaal, ik hoop dat iedereen nog gezond is en deze tijd goed doorbrengt. Mijn Amish stijl quilttop is af. Ik vindt het resulta...